بهرام پارسایی (نماینده مردم شیراز در مجلس دهم)
@parsaeiB: یک مسلمان یا آزادهای پیدا نمیشود، بگوید چرا اینترنت آزاد برای امنیت کشور خطرناک است ولی همان اینترنت وقتی پولی میشود و پرو، دیگر خطری ندارد؟!
حسین سلاح ورزی (نایب رئیس سابق اتاق ایران)
@Hselahvarzi: کاهش ساعات کاری ادارات شاید در کوتاه مدت بخشی از فشار شبکه برق را کنترل کند، اما نباید از هزینه پنهان آن برای اقتصاد غافل شد. هر ساعت اختلال در فرآیندهای اداری، بانکی، گمرکی و لجستیکی مستقیما به کاهش بهرهوری و کند شدن فعالیت بخش خصوصی منجر می شود.
صدرا مولوی (تحلیلگر بازارهای مالی)
@sadramliavii: در شرایطی که اقتصاد در رکود است و کسری بودجه بالاست، تلاش برای کاهش کسری بودجه و رشد نقدینگی موجب تعمیق رکود، افزایش بیکاری و افزایش نابرابری میشود.
تا زمانیکه راههای افزایش بهرهوری باز نشود (یعنی رفع تحریم، بهبود تکنولوژی، نوسازی ماشین آلات و اصلاح رویههای کنترلگرایانه) هر تلاشی برای کاهش کسری بودجه خطرناک خواهد بود.
شما چه نظری دارید؟